Julibel Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 Hei hei! Så bra jeg fant forumet! Litt om meg selv Jeg er ung positiv og omgjengelig 24 år jente. Jeg er en utdannet sykepleier fra Estland. Jeg lærer norsk 2 måneder nå og i framtiden jeg tenke å komme til Norge for å jobbe. Veldig interessant forum fordi det er mange interessant spørsmål og svar. I det siste har jeg praktisert i Canada og Latvia, de siste to årene jeg har jobbet i intensiveavdeling i Tallinn Central Hospital i hovedstaden i Estland. Jeg har også mange spørsmål og jeg håper jeg kan få svar her på forumet For eksempel- Hva blir mest krevende med å jobbe i Norge? Hvor jeg kan finne jobbe,kanskje først kunne jeg jobbe som hjelpepleiere? Jeg har aldri vært i Norge, men jeg tror jeg virkelig liker det vakkert land som Norge Jeg håper også at jeg kan få jobb på sykehuset i Norge. Beste Hilsen! )) Julia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Hei og velkommen Hvilken by i Norge er det du skal flytte til? Du finner de fleste stillinger på www.finn.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Velkommen hit Hyggelig med en fra Estland her. Håper du finner en jobb i Norge som du vil trives med. Her er en link hvor det står om autorisasjon av utenlandske sykepleiere http://www.safh.no/yrkesgrupper/sykepleier.html#annen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julibel Posted November 2, 2010 Author Report Share Posted November 2, 2010 Tusen takk for svar! Jeg vet ikke på hvilken byen jeg skal å jobbe. Jeg vil gjerne arbeide I Oslo, Bergen eller Ålesund. Jeg vet ikke hva er det bedre, er arbeide gjennom selskapet eller skal jeg finne jobbe selv via Internet? Hva er bedre? God kveld! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.