Jump to content
Sykepleiediskusjon

Erfaringer fra Lovisenberg eller HIST


Michelle8

Recommended Posts

Hei

 

Jeg har søkt sykepleien til høsten, men er usikker på hvor jeg vil. Øverst på listen akkurat nå står Lovisenberg, har hørt mye bra om denne høgskolen.

 

Jeg lurer på om noen kan fortelle meg litt om hva de syns om selve skolen, fagene og hvordan studentmiljøet er:) Jeg har bodd i Bergen i snart 4 år, og er vant til et lite og tydelig studentmiljø her i byen. Derfor gruer jeg meg litt til å eventuelt begynne i Oslo, har hørt det er en god del vanskeligere å bli kjent med folk.

 

Videre er jeg ikke spesielt kristen, men vet at Lovisenberg er en skole med et kristent verdigrunnlag. Hvordan merkes dette ?

 

Har også vurdert sykepleien på HIST, så kom gjerne med noen tanker hvis du går der .

 

Håper på svar ! Happy.gif

Link to comment
Share on other sites

Jeg har dessverre ingen erfaring med disse skolene, men jeg søkte opp i forumet og da kom det opp endel tråder om HIST og Lovisenberg, Jeg kan dessverre ikke linke til søket, men skriv inn HIST og Lovisenberg i søkefeltet oppe til høyre så får du inn endel tråder.

Håper noen av disse kan være til hjelp i påvente av at noen andre med erfring fra disse skolene eventuelt svarer deg.

Lykke til med valget :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy