Guest Ida Posted December 20, 2010 Report Share Posted December 20, 2010 Heisann! Først må jeg bare si at dette er et supert forum;lest igjennom alt nå:-) Er det noen som skal søke seg inn på deltid avd.Fredrikstad høsten 2011?:-) Det skal jeg,og jeg er såå spent!! Samtidig som jeg er kjempe redd!! Hehe. Jente på 24 år,forresten. Var ferdig utdannet hjelpepleier i 2005,litt lenge siden jeg satt på skolebenken,men jeg tar utfordringen:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted December 20, 2010 Report Share Posted December 20, 2010 Heisann! Først må jeg bare si at dette er et supert forum;lest igjennom alt nå:-) Er det noen som skal søke seg inn på deltid avd.Fredrikstad høsten 2011?:-) Det skal jeg,og jeg er såå spent!! Samtidig som jeg er kjempe redd!! Hehe. Jente på 24 år,forresten. Var ferdig utdannet hjelpepleier i 2005,litt lenge siden jeg satt på skolebenken,men jeg tar utfordringen:-) Hei, Jeg vil bare ønske deg velkommen. Hyggelig at du likte forumet :=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ida Posted December 21, 2010 Report Share Posted December 21, 2010 Tusen takk:-) Mye interessant her altså. Genialt med et slikt forum:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.