Wannabe Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 Har snart eksamen. Er det noen som vet om noen jeg kan ringe for å få ekstrahjelp, som ikke koster så alt for mye? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bona fide Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 Jeg slet også veldig med medikamentregningen, og fikk hjelp av veldig mange. Men det eneste som faktisk hjalp, var at jeg satte meg ned, og regnet og regnet og regnet til det endelig gikk opp et lys for meg. Jeg vil virkelig anbefale deg å bruke masse tid på å regne, det er da du lærer best Link to comment Share on other sites More sharing options...
janne Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Jeg slet veldig, men det eneste som hjalp meg også var å regne og regne. Jeg terpet veldig på det som var mitt svake punkt. Skrev ut oppgaver fra nettet og regnet. Lykke til, dette går nok veldig bra :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strandmk Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 Ta frem mattebøkene og pugg "Vei, Fart og Tid" trekanten Den kan du bruke i medikamentregninga på alle stykkene. Bytt ut vei, fart og tid med dose, mengde, styke Ellers er det som de andre her sier; terpe, terpe, terpe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Therese Josefin Posted February 15, 2011 Report Share Posted February 15, 2011 Har snart eksamen. Er det noen som vet om noen jeg kan ringe for å få ekstrahjelp, som ikke koster så alt for mye? Jeg regnet de gamel eksamene, og regnet den samme oppgaven x antall ganger til jeg forsto regnestykket, da gikk det et lys opp for meg. Jeg har sliti med matte siden jeg var lita, så når jeg klarte det, så klarer du også det. Bare å øve som juling ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.