Guest souma Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 jeg stod på anatomien, fikk c og er fornøyd,men litt skuffet- forventet egentlig B-A, men fikk c kan man søke om begrunnelse? trekkes det fra karakter da? takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
trinity89 Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 jeg stod på anatomien, fikk c og er fornøyd,men litt skuffet- forventet egentlig B-A, men fikk c kan man søke om begrunnelse? trekkes det fra karakter da? takker Du kan be om begrunnelse innen en viss tid etter at du fikk vite karakteren, dette står det nok mer om på hjemmesiden til skolen du går på. Dette går ikke utover karakteren din. Det er først hvis du bestemmer deg for å klage på denne karakteren at du kan risikere å gå ned (eller opp!) i karakter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dronningbia Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 Jeg gjorde det til en regel at jeg ALLTID ba om begrunnelse for karakter, selv på de eksamener jeg fikk A og B. Dette fordi at da vet du hva du gjorde bra, og hva som kunne vært gjort på en annen måte. Brukte det litt som veiledning, rett og slett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.