Stud-10 Posted January 9, 2011 Report Share Posted January 9, 2011 Er ute etter en bok om blodprøver. Valget står mellom "Blodprøver" av Peter Fahmy m.fl.(Som ikke har fått så god anbefaling, men som står på pensum)og "Blodprøvetaking i praksis" av Astrid-Mette Husøy (som har fått terningkast 4 av bokklubbens lesere. Noe som har meninger om bøkene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clavicula Posted January 9, 2011 Report Share Posted January 9, 2011 Har brukt "Blodprøver" av Fahmy så vidt, men syns den var litt overfladisk. Måtte bruke andre kilder i tillegg. Har ikke vært borti den andre du nevner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tvilling Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Er ute etter en bok om blodprøver. Valget står mellom "Blodprøver" av Peter Fahmy m.fl.(Som ikke har fått så god anbefaling, men som står på pensum)og "Blodprøvetaking i praksis" av Astrid-Mette Husøy (som har fått terningkast 4 av bokklubbens lesere. Noe som har meninger om bøkene? Blodprøvetaking i praksis - bruker jeg en del når jeg har laboratoriearbeid på jobb. Denne synest jeg beskriver kort og konsist! Akkurat hva man trenger av info! Anbefales Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.