maritsa Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Har grunnutdanningen, og jobber idag som vaktsykepleier natt på sykehjem. Har jobbet på hjerteavdelingen, urologen og barneavdelingen, samt ekstravakter i psykiatrien under utdanningen. Jeg trivdes på alle steder jeg har jobbet, og det har vært lærerikt på hvert enkelt sted. Jeg hadde planer om å bli jordmor da jeg startet utdanningen for mange år siden, men underveis fant jeg veldig mange andre retninger som var interessante. Idag går jeg rundt å lurer på etterutdanning, for nå er barna store og jeg vet med sikkerhet hva jeg er mest opptatt av i vårt allsidige fag. Jeg er opptatt av palliativ pleie, og lurer nå på å bli kreftsykepleier. Har ikke bestemt meg ennå, da det er veldig mange år siden sist jeg studerte. Glad jeg fant dette forumet hvor vi kan støtte hverandre, finne svar og lære Mvh Maritsa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kms Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Velkommen hit! :-) Å videreutdanne seg til kreftsykepleier høres kjempespennende ut. Det trengs gode, kompetente sykepleiere med videreutdanning på det området som på alle andre områder innen sykepleien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Velkommen hit Hyggelig at du fant forumet. Jeg kjenner meg igjen i deg. Da jeg begynte å studere og endel år etter, var jeg fast bestemt på å bli jordmor. Men ting endrer seg, man ser at det er så mange interessante muligheter.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.