Guest Førsteårsstudent Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 Hei. Jeg har mange ting jeg lurer på angmsykepleierstudiet da jeg er helt ny. Jeg starter første året på høyskolen i Oslo (HiOA) nå i august og er litt stresset fordi jeg ikke vet hvordan ting kommer til å bli.. Man må jo ha sånn arbeidsdrakt.. Må man kjøpe det før man starter eller kjøper man det når man har startet der? Jeg trenger i så fall tips til hvor jeg kan lete etter dette fordi jeg aner ikke hva jeg skal se etter eller hvor jeg skal se etter det. Man må vel få noen regler å gå etter? Jeg aner jo ikke hva som er godkjent eller ikke.. Hehe, håper noen kan hjelpe meg litt på veien er litt forvirret fordi jeg det er første året og alt er så nytt så jeg vet ikke hvordan noe fungerer Takker for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Hei, gratulerer som kommende sykelpleiestudent Da jeg studerte fikk vi låne uniformer, men slik er det jo ikke lenger har jeg forstått. Men ser du i denne tråden kan du få noen tips: http://sykepleiediskusjon.net/index.php?showtopic=1474&hl=uniform&st=60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.