Betsy K.Eriksen Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 Hei, mitt navn er Betsy,er egentlig fra Stavanger,men bodd i Kristiansand siden 1982,fødte mine 3 barn der,1983,1985 og ei attpåkatt i 2000,ble også utdanna der på Høyskolen i Agder.fra 1994-1997,har jobba litt på sykehus,men jobbet fast på et sykehjem i sentrum fra juni 1997-2010 ,som sykepleier og gruppeleder,og 1 år som avd.leder men kun 10 pr.sammen med ei kollega som hadde 20 pr.(men 2 års perm u/ lønn mens jeg testet å bo på Gran Canaria og gått på spansk kurs ) Dette da jeg har slitt med vonde skuldre etter mange års arbeid på sykehjem,med dårlig bemanning,og da jeg var ass.avd.leder,tok jeg på meg mye ekstra , når man ikke fikk tak i vikarer på kort tid. Sa opp jobben for 1 år siden,da skuldrene mine har blitt helt bra av varmen her nede,(testa hos legen min i Kr.S. i sommer,) og håper jeg kan få meg jobb her nede.Har jobba 1 år på et engelsk beautycenter,som tolk og junior,,dvs vaske hår,håndklær,åpne og klargjør senteret om morgenen.Kjenner eieren,men er dårlig betalt,kun 5 euro i timen, ligger t.o.m under den kommunale lønna her nede,for de som feier ol. de har nesten 6 euro i timen. Er noen turer Norge,da jeg har mine 2 elsdte barn der,som bor for seg selv. Her på Gran C,bor jeg med min kjæreste og yngste jenta på 13. Vil også si, synes det var kjempehyggelig å finne et sykepleieforum,fant da jeg googlet om hva et tjenestebevis skal inneholde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.