Guest Lillemeg Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 I tilfellet jeg tenker på et det føflekk som er operert bort og kommet tilbake flere ganger.. på samme område, ikke akkurat samme plass. Er prognosen da dårlig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 Ser at dette er eit gammalt tema, men det kan fortsatt vere aktuellt.. Eg har erfaring med dette frå privatlivet. Min far hadde malingt melanom på ryggen som vart fjerna, utan metastaser på det tidspunktet. Over 10 år seinare kom den tilbake som metastaser i lymfesystemet, og seinare oppsto det metastaser på fleire organ.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 Det er nok mange faktorer som kan påvirke prognosen. Har du tatt en titt her inne på Oncolex: http://www.oncolex.no/no/Foflekk/Bakgrunn/Prognose.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.