Guest Nystudent Posted October 14, 2013 Report Share Posted October 14, 2013 Hei, hva ligger lønnsnivået på en nyutdannet sykepleier i dag, og kan man få med ansiennitet basert på 14 år i en annen bransje? Vurderer sterkt å omskolere meg:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Monica Posted August 3, 2018 Report Share Posted August 3, 2018 Lurer på det samme. Begynner på 3. årets som sykepleierstudent nå, og har 13 år ansiennitet fra annen urelevant arbeid. Teller utdanning og at jeg har to barn også? Tusen takk for svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariusM Posted August 12, 2018 Report Share Posted August 12, 2018 det kommer an på om du havner i Spekter (sykehus) eller KS (kommune). I Spekter får du beregnet ansiennitet for det du har jobbet etter fylte 18 år, uansett hva. Stigen ender på 10 år. I KS mener jeg du kun får beregnet relevant ansiennitet (uten at jeg vet 100%). Der er også lønnsstigen lengre. Tror det er 16 år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.