isabella Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 Hei! Jeg har lyst å videreutdanne meg i psykisk helsearbeid til neste år, men er usikker på om hvilket skole jeg bør velge. Er det noen som har erfaringer og vil dele? Jeg vurderer også å ta master, men vet ikke hva som er best. Håper på å få noen innspill herifra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insipidus Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 HIALS har en ny master på dette fagområdet. Har hørt fine ting om utdanningen, men har ikke gått den selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Kan anbefale Diakonhjemmet. Se f.eks: http://diakonhjemmet...isk-helsearbeid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Isabella Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 Tusen takk for tipset! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.