Jump to content
Sykepleiediskusjon

Klage på eksamen!


Guest Sykepleierstudent

Recommended Posts

Guest Sykepleierstudent

Jeg er en andreårsstudent på sykepleieren som trenger noen gode råd om hvordan jeg skal klage...

 

Jeg har fått ikke bestått på en skriftlig (praktisk) eksamen og har tenkt til å klage, både på det formelle og på karakteren. Har fra tidligere av ingen erfaring av hvordan man skriver en klage, så hadde blitt glad hvis noen har gode råd til hvordan man skal skrive en god klage.

 

Kan også si litt om historien bak denne eksamen... For det har seg sånn at dette skulle være en praktisk eksamen, men ble ca. 2 uker før eksamen gjort om til en skriftlig. Vi fikk etter det beskjed om å tenke enkelt og bruke det vi hadde lært på klinikk rommet. Når jeg da fikk eksamen foran meg vil jeg si at den var langt over det kunnskapsnivået som var forventet. Det skal sies at hele studiet har vært et kaos og jeg vet ærligtalt ikke hvem jeg kan prate med. For alle gir ulik informasjon og det virker som at ingenting er klart før i siste liten.

 

Jeg håper så inderlig at noen kan hjelpe meg med gode råd til hvordan jeg skal skrive en god klage... For hvis jeg ikke klarer å få "klagd" meg til en bestått karakter, vil jeg muligens være nødt til å bytte over til deltid og jeg mister praksisplassen jeg har fått i utlandet!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy