Guest Tiril Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 Hei! Har googla og forsøkt å finne svar, men får bare opp årslønn som ikke er inkludert tillegg. Jeg lurer rett og slett på hva andre tjener i timen før tillegg? Og også hvor lang ansinitet du har, evt om du jobber i kommune eller stat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krrristina Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 153,- timen uten tillegg. Andreårsstudent, jobber i kommune. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insipidus Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 218 kr/t, full ansinitet, spesialisthelsetjenesten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Julie Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Jobber i både spesialisthelsetjenesten og i kommunen som spesialsykepleier; Lønn i spesialisthelsetjenesten; 238,35 kr/t Lønn i kommunehelsetjenesten; 218,58 kr/t Forskjellen skyldes at KS og Spekter beregner ansiennitet på ulike måter (se evt hovedtariffavtalen for mer info) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Julie Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Har forøvrig 8 års ansiennitet i kommunen, 10 års ansiennitet i spesialisthelsetjenesten. Lønnsmessig er det lite å hente på å ta videreutdanning (dessverre). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest seraf Posted January 30, 2014 Report Share Posted January 30, 2014 Tjener 221 kr/t i Oslo kommune, da ansatt som "sykpleierkonsulent", noe de gjør for å rekruttere sykepleierne og gir oss lønn tilsvarende 10 års ansiennitet, uavhengig om vi er nyutdannede eller ei. Min andre jobb et annet sted i kommunen gir meg 225 kr/t, der er jeg ansatt som "sykepleier", og har registrert ansiennitet fra 2005. Som ekstravakt på sykehusene i Oslo, får jeg 188 kr/t, de vil ikke godkjenne alle arbeidsattestene mine og gir meg ansiennitet fra 2008. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.