Jump to content
Sykepleiediskusjon

Hvor mye jobber du i tillegg til studiet?


Guest Line

Recommended Posts

Jeg jobber hver tredje helg i hjemmesykepleien, og studerer på heltid. Driver mye med idrett i tillegg, og opplever ofte at arbeidshelgene kræsjer med treningssamlinger og konkurranser. Det er stor mangel på vikarer der jeg jobber, så det er veldig vanskelig å få byttet vakter. Jeg vurderer derfor å gå over til å ta ledige vakter når det passer meg, og ikke ha fast helg. Er det mange der ute som gjør dette? Erfaringer?

Link to comment
Share on other sites

Hva med å sette opp de helgene som passer for deg? Sånn at jobben din da vet når du kan jobbe og når du ikke kan jobbe? :-) Jeg gjorde dette med sommerjobben jeg hadde, altså satte opp helgene som passet for meg FØR sommeren, sånn at jeg kunne bli kjent med plass og pasienter før sommeren kom for fult. Det fungerte veldig bra for min del, og dette var også i hjemmesykepleien :-)

Link to comment
Share on other sites

Hva med å sette opp de helgene som passer for deg? Sånn at jobben din da vet når du kan jobbe og når du ikke kan jobbe? :-) Jeg gjorde dette med sommerjobben jeg hadde, altså satte opp helgene som passet for meg FØR sommeren, sånn at jeg kunne bli kjent med plass og pasienter før sommeren kom for fult. Det fungerte veldig bra for min del, og dette var også i hjemmesykepleien :-)

 

Har nå sagt fra meg fasthelg og blitt enig om at jeg tar vakter når jeg har anledning til det, tror og håper dette er en løsning som vil fungere bra :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy