amalie Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Hei! Er førsteårs student på sykepleien og har planer om å ta videreutdanning som helsesøster i Bergen når jeg er ferdig. Noen som vet omtrent hva snittet ligger på, og hvordan man regner det ut? Noen som har/kjenner noen som har kommet inn etter 1 års praksis etter de er ferdig som sykepleier? Noen som har tatt helsesøsterutdanning og har noen tips / erfaringer å dele? Takk for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Jeg har ikke helsesøsterutdanning, så jeg har ikke så mange tips annet enn at det sikkert vil være lurt å søke jobb på barneavdeling når du er ferdigutdannet som sykepleier. Karakterer vil jo også telle, så hvis du jobber for å få gode karakterer vil du fortere komme inn. Jeg søkte faktisk helsesøsterskolen en gang, og kom inn (takket nei til plassen). Men det var i Oslo og jeg hadde over 5 års praksis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amalie Posted January 28, 2014 Author Report Share Posted January 28, 2014 Takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.