BenedicteAas Posted February 5, 2014 Report Share Posted February 5, 2014 Jeg har en tatovering på nakken, den er ganske liten men vil være synlig hvis jeg har håret oppe. Er dette lov om man har lyst å utdanne seg som sykepleier? Hva med piercinger? Har en i navelen og en i tungen, må jeg ta disse ut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted February 5, 2014 Report Share Posted February 5, 2014 Tatovering er lov. Piercing i navlen er jo skjult under uniformen, så det er lov. Den i tungen er jeg usikker på.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinnsvinet Posted October 7, 2014 Report Share Posted October 7, 2014 Lurer på om det er noe som tilsier at man ikke skal bruke fotlenke eller hva det heter? Altså fot-"armbånd" for pynt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apoptose Posted October 8, 2014 Report Share Posted October 8, 2014 Lurer på om det er noe som tilsier at man ikke skal bruke fotlenke eller hva det heter? Altså fot-"armbånd" for pynt? Du skal uansett ha bukse/sokker over som dekker, så det bør i utgangspunktet ikke være noe i veien for at du har det. Annet enn at jeg ser på det som unødvendig når ingen uansett ikke får sett det, men det er min personlige mening Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinnsvinet Posted October 8, 2014 Report Share Posted October 8, 2014 Takk for svar. Var det jeg også tenkte. Nei det er jo ingen som ser det, men det er noe som betyr en del for meg, så synes det er fint å ha på seg og å ha det med meg der jeg går. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts