Guest Hedda_ds Posted July 23, 2014 Report Share Posted July 23, 2014 Jeg har noen spørsmål angående i.m. Injeksjon satt i setet. Hva kan skje dersom man setter en injeksjon for nær isjias/ i isjias? Og hva om man ikke rister innholdet i f.eks. Risperdal godt nok, slik at man ikke oppnår tilstrekkelig homogen suspensjon, og så setter injeksjonen? Takk til de som svarer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 23, 2014 Report Share Posted July 23, 2014 Vet ikke hva som skjer om man ikke får ristet godt nok til å få en tilstrekkelig homogen suspensjon. Jeg ville ikke satt en slik sprøyte, Mulig det kan virke vevsirriterende eller at det ikke blir absorbert tilstrekkelig. Jeg kjenner ikke dette medikamentet men ser i pakningsvedlegget i felleskatalogen at det fort danner bunnfall om man ikke får satt injeksjonen umiddelbart. Det er kanskje det du har erfart som et problem? Om du ved en feil kommer bort i isjasnerven når du setter im injeksjon vil nerven kunne skades. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.