Jump to content
Sykepleiediskusjon

Bemanningsbyrå, erfaring?


Guest Mari

Recommended Posts

Er snart nyutdannet sykepleier og vurderer å melde meg inn i et bemanningsbyrå, eks. Helsenor. Noen erfaringer? Vil evt. bare bli for et år, slik at jeg kan tjene meg opp penger til reising. Er det generelt mange tilbud en får?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Sjukepleiar

Tror det kan være lurt å skaffe seg erfaring før man begynner å jobbe i vikarbyrå. Husk at du vil få dårlig opplæring og lite oppfølging. Det forventes mye av sykepleiere fra byrå, i alle fall de plassene jeg har jobbet. De skal kunne få en kjapp rapport også gå å gjøre samme jobben som oss som har jobbet der i mange år. Tenk deg godt om før du bestemmer deg for dette. Det første året som nyutdannet et steintungt og tøft i utgangspunktet.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest Guest

Jeg jobber i sommer via vikarbyrå, jeg er nyutdannet og den siste uke er tøff, det forventes mye av meg og jeg har vært alene med mye ansvar jeg ikke er klar for, uten andre tilstede. Forventnimgene erbhøye. Jeg har jobbet med blant annet to alvorlige pasienter, i tillegg til å bare ha fått to opplæringsvakter... Og jeg arbeider på 3 bogrupper. Kjenner ingen padienter og er så å si fersk og utrygg i alt jeg gjør. For eksempel i.M injeksjoner.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy