Guest guest Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 Hva er det tøffeste dere har opplevd/måtte gjøre på jobb? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pally Posted February 1, 2015 Report Share Posted February 1, 2015 Tja, det spørs litt hva du legger i tøffeste. Noe av det ekleste jeg opplevde en gang var vel at en portør hadde ringt fra kjølerommet og sagt at vi må komme ned å pakke inn liket på nytt på grunn av kroppsvæskesøl. Da jeg kom ned var det blod overalt fra hodet, som da hadde dryppet ned til gulvet. Det må ha vært minst 2 liter. Da jeg snudde pasienten mot meg for å rulle ut de gamle laknene så kom det jaggu omtrent en liter blod til over hele stellefrakken min. Det var rett og slett ganske ubehagelig. Det så nesten sånn her ut : Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted February 7, 2015 Report Share Posted February 7, 2015 Ble fysisk angrepet av en pårørende, la han i bakken og politiet tok seg av resten. Ugreit, gitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.