Guest Ab Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Jeg har mottatt flere snapper av samme kollega. Hun tar bilde av pasienter og fargelegger over ansiktene deres eller legger en stor emoji over. Jeg tror at hun kun sender disse snappene til oss kollegaer, men det er vel ikke greit uansett? Jeg har kjent igjen flere av pasientene selv om hun fargelegger ansiktene. Jeg åpner jo også snapper når venner feks sitter ved siden av meg og ser. Jeg synes ikke hun opptrer profesjonelt og hun tenker jo ikke på hva pasientene synes! Hva synes dere? Bør jeg si i fra til noen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Ja dette er virkelig ikke akseptabelt. Hun kan ikke holde på slik. veldig bra at du reagerer på dette. Jeg ville tatt det opp med avdelingslederen. Lykke til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trine1991 Posted October 30, 2015 Report Share Posted October 30, 2015 Ikke bra! Synes det skal tas opp med avdelingsleder, og tas enten opp på et felles forum eller med den det gjelder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.