Guest Nurse2be Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 Kan noen fortelle om arbeidsoppgaver i hjemmesykepleien som sykepleier? Positive og negative sider? Fra min praksis, synes jeg det var lite oppdatering av tiltaksplaner blant annet, er det bare koordinator som tar seg av det nå eller også vi som er ute i "felten"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaJ Posted September 1, 2015 Report Share Posted September 1, 2015 Jeg jobber som sykepleier i hjemmesykepleien. De oppgaver vi har er være med i stell, samtaler, medisin teknik (nikipump är, cabiven, cadd etc), blodprøver, intensjoner, ulike vurderinger og ordne tiltak utfra det, ha kontakt med fastlegen/sykehus, møte med ulike instanser, hpf gjennomgang (hpf er helhetspatitentføreløp). Siden er vi også ansvarige over drift, innleie, medisiner och personal på helger og kvelder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaJ Posted September 1, 2015 Report Share Posted September 1, 2015 På min arbetsplats har primærbrukare ansvar över att tiltalen stemmer med det vi faktiskt gjør. Som spl setter man in tiltak etter vurderinger man gjort. Man ordner også sår prosedyrer og steller mange sår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.