finefjell Posted October 21, 2015 Report Share Posted October 21, 2015 Vi bruker "Kroppens oppbygning og funksjon" i 37grader-serien. Kan ikke si jeg er særlig fan så langt.. Synes boka forklarer enkle prinsipper unødvendig komplisert, og synes den er et stort rot. Så jeg bruker sykepleiepluss på siden, takk og pris. Vet at noen bruker menneskekroppen i tillegg, og lærerne mente at den er enklere å forstå men også med flere detaljer.. Skjønner isåfall ikke hvorfor vi ikke har den som pensum istedet. Nok om det. Hvilken bok bruker dere, og er dere fornøyd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
astridspl Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Vet universitetet brukte kroppens oppbygning og funksjon, men gikk tilbake til menneskekroppen.. Jeg var veldig fornøyd med den. (Brukte også sykepleiepluss, youtube og nhi osv., så helt optimal er den vel ikke ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AnonymeSykepleiestudenten Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 Pensumlisten henviser til Wyller sin bok "frisk", men jeg fant den veldig tung å lese og bruker derfor heller Menneksekroppen. Den er jeg superfornøyd med!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insipidus Posted February 18, 2016 Report Share Posted February 18, 2016 Wyller er fin når man har mesteparten av anatomien på plass. Brukte Menneskekroppen i puggingen av anatomi og Wyller til patofysiologien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.