soon2benurse Posted November 27, 2015 Report Share Posted November 27, 2015 Hei! Nå nærmer det seg snart min tur til å skrive bacheloroppgave og jeg har foreløpig bestemt meg for å skrive noe innenfor smerte. Men ikke sikker på hva.. Tar gledelig imot alle forslag på problemstilling! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insipidus Posted December 15, 2015 Report Share Posted December 15, 2015 Finn noe du brenner for! Skrivingen går mye lettere om du er interessert i emnet. Hvilken smerte ønsker du å ha fokus på? Postoperativ smertelindring, akutte smerter, nevrologiske smerter, vicerale smerter, smertebehandling hos barn, nevropatiske smerter, kroniske smerter. Smerte er et kjempestort fagområde! Kan være naturlig å velge fra et fagområde du kjenner, f eks postoperativ smertelindring hvis du har erfaring fra kirurgisk sengepost. Smertebehandling til barn hvis det er det du interesserer deg for. Kan være lærerikt å ta en litteraturstudie i bruk av smertekartleggingsverktøy, hvordan bruker sykepleiere smertekartleggingsverktøy postoperativ f eks? Hvis du klarer å snevre inn feltet er det lettere å komme med forslag til problemstillinger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.