Al2706 Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 Er det noen her som har skrevet om dyreassistert terapi eller lignende på bacheloroppgaven? Tenkte kanskje å skrive om noe lignende, med eldre (og demente), angst og depresjon eller lignende. Dyreassistert terapi med fokus på hunder i såfall. Noen som har skrive om noe lignende? Isåfall hvilken karakter og tilbakemelding fikk du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
susaton Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 Jeg skriver bacheloren min nå, men skriver ikke om dette emnet. På skolen vår legger de ut alle bachelor oppgavene som har fått A eller B, og der har jeg lest en oppgave som omhandler det du nevner. Utrolig spennende og betydningsfullt emne. Lykke til med valget ditt! :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Al2706 Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 Takk. Har lest en oppgave om det jeg og, og det virker veldig interessant! Dette er jo også et veldig dagsaktuelt tema, da det blir flere og flere terapihunder på sykehjem, særlig her hvor jeg bor har jeg sett flere nyhetssaker om det i media :-) Får selv en hund til våren som jeg skal utdanne til besøkshund for røde kors i første omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
susaton Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 Takk. Har lest en oppgave om det jeg og, og det virker veldig interessant! Dette er jo også et veldig dagsaktuelt tema, da det blir flere og flere terapihunder på sykehjem, særlig her hvor jeg bor har jeg sett flere nyhetssaker om det i media :-) Får selv en hund til våren som jeg skal utdanne til besøkshund for røde kors i første omgang. Så spennende! Lykke til med hunden og med bacheloren! :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.