Jump to content
Sykepleiediskusjon

Bacheloroppgave: Skrive om dyreassistert terapi?


Al2706

Recommended Posts

Er det noen her som har skrevet om dyreassistert terapi eller lignende på bacheloroppgaven? Tenkte kanskje å skrive om noe lignende, med eldre (og demente), angst og depresjon eller lignende. Dyreassistert terapi med fokus på hunder i såfall. Noen som har skrive om noe lignende? Isåfall hvilken karakter og tilbakemelding fikk du?

Link to comment
Share on other sites

Jeg skriver bacheloren min nå, men skriver ikke om dette emnet. På skolen vår legger de ut alle bachelor oppgavene som har fått A eller B, og der har jeg lest en oppgave som omhandler det du nevner. Utrolig spennende og betydningsfullt emne. Lykke til med valget ditt! :-)

Link to comment
Share on other sites

Takk. Har lest en oppgave om det jeg og, og det virker veldig interessant! Dette er jo også et veldig dagsaktuelt tema, da det blir flere og flere terapihunder på sykehjem, særlig her hvor jeg bor har jeg sett flere nyhetssaker om det i media :-) Får selv en hund til våren som jeg skal utdanne til besøkshund for røde kors i første omgang.

Link to comment
Share on other sites

Takk. Har lest en oppgave om det jeg og, og det virker veldig interessant! Dette er jo også et veldig dagsaktuelt tema, da det blir flere og flere terapihunder på sykehjem, særlig her hvor jeg bor har jeg sett flere nyhetssaker om det i media :-) Får selv en hund til våren som jeg skal utdanne til besøkshund for røde kors i første omgang.

Så spennende! Lykke til med hunden og med bacheloren! :-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy