Guest Tuvis Posted September 26, 2016 Report Share Posted September 26, 2016 Noen som kjenner til poenggrenser fra tidligere år på de forskjellige utdanningsstedene. Lurer fælt på om jeg har sjanse til å komme inn på noen av studiene. Vet det varierer fra år til år, men er interessert i å høre sånn ca hvordan jeg ligger an. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insipidus Posted September 26, 2016 Report Share Posted September 26, 2016 De fleste videreutdanninger krever en snittkarakter på C. Jeg vet at i år hadde mange skoler flere søkere enn vanlig til videreutdanningene, og dermed ble karakterkravet tilsvarende høyere. Siden det ofte er lokalt opptak på videreutdanningene ligger ikke poenggrensene ute på samordna opptak. Ta kontakt med den skolen du ønsker å gå på så regner jeg med du får svar relativt raskt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuvis Posted September 27, 2016 Report Share Posted September 27, 2016 Jeg vet det og det var ikke det jeg spurte om. Krever ikke C på skolen jeg har søkt btw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.