Guest Inhale Posted November 8, 2016 Report Share Posted November 8, 2016 Jeg har kommet inn på anestesisykepleie og lurer litt på hvilke sko som anbefales på operasjonsstua. Som student la jeg merke til at de aller fleste bruker grønne operasjonssko (plast?) eller grønne tresko, er det dette som er normen? Kan man bruke joggesko på operasjonssalen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 Tror ikke man kan bruke egne sko på operasjonstuen. Det er derfor alle gikk med slike grønne sko. Spennende med anestesisykepleie da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nelly Posted November 10, 2016 Report Share Posted November 10, 2016 Kravet på sko er at de skal være antistatiske, å tenk på rengjøring, det kan bli mye søl.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astridspl Posted November 17, 2016 Report Share Posted November 17, 2016 Da jeg hadde hospitering på operasjonssalen så jeg ansatte som gikk med joggesko. Burde vel være mulig så lenge de tilhører "grønn sone" og tåler vaskemaskin.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.