Guest Usikker Posted September 21, 2017 Report Share Posted September 21, 2017 Hva tenker dere hvis en beboer ønsker å ha med seg sitt eget private kjæledyr. Et dyr pasienten kan ha boende på rommet. Tenker ikke på hund eller katt, men et lite kjæledyr som for eksempel en fugl, hamster, et akvarium eller et annet lite kjæledyr. Selvfølgelig skal ikke stell av dyret være en jobb for de på sykehjemmet, andre må ta seg av det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gjest Posted September 23, 2017 Report Share Posted September 23, 2017 Tenker at da kunne ikke jeg som allergiker jobbet på det sykehjemmet... Men tanken er jo god, for beboerne som måtte ha glede av det. Men for andre beboere og ansatte som har allergi, er det jo ikke så greit. Akvarium er jo såklart ok sånn sett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 26, 2017 Report Share Posted September 26, 2017 Jeg har ingen erfaring med sykehjem, og ser at allergi hos ansatte kan være et problem i forhold til dette. Men vi leser jo stadig om sykehjem der de har dyr, feks katt. Fant et eksempel her: http://norskhuskattforening.net/sussi.htm Hvis man kan få det til og ingen er allergiske tror jeg det ville ha vært veldig bra for pasienten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted October 19, 2017 Report Share Posted October 19, 2017 Måtte bare dele denne her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts