Guest Studinen Posted October 12, 2017 Report Share Posted October 12, 2017 Hei. Jeg holder på med hjemmeeksamen og skal gjøre rede for hva sykepleie er. Jeg sliter med å finne gode ord og beskrivelse av begrepene omsorg og verdighet. Altså, jeg vet hva det er, men klarer ikke å få det ned ordentlig på papiret. Dette skal jo understøttes av teoretikere og jeg prøver å forholde meg til grunnleggende sykepleie bøkene. Har noen noe gode tips til meg? Fristen er fredag kl 14.00. Takk på forhånd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted October 12, 2017 Report Share Posted October 12, 2017 Ja dette skal understøttes av teoretikere. Mitt tips er å se hva Kari Martinsen og Katie Eriksson skriver. De er gode omsorgsteoretikere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted October 12, 2017 Report Share Posted October 12, 2017 Glemte å si at Katie Eriksson skriver endel om verdighet også, mulig Martinsen også gjør det. Mitt tips er å søke opp gamle Bachelor oppgaver, som f.eks denne: https://brage.bibsys.no/xmlui/bitstream/handle/11250/97747/spl bach kand 6038.pdf?sequence=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.