Guest splstudent Posted November 25, 2017 Report Share Posted November 25, 2017 Hei! Har anatomieksamen 18.desember, og det er så mye som jeg ikke klarer å få sett sammenhengen i. Spesielt når det kommer til nerver, hjernen og sensoriske og motoriske nerver. Noen som vet om noe der man kan få bedre oversikt og FORSTÅ dette? Jeg bruker sykepleiepluss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted November 25, 2017 Report Share Posted November 25, 2017 Du er ikke alene om dette, mange synes nervesystemet er spesielt vanskelig. Tror det viktigste er å lære seg litt av gangen, dele det opp slik at det ikke blir bare kaos. Du skal ikke få panikk, du har fortsatt god tid. Kommer ikke på noen side her og nå der de gir en god oversikt over dette. Men jeg skal ha det i bakhodet og kommer tilbake til deg hvis jeg finner noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted November 25, 2017 Report Share Posted November 25, 2017 Som jeg var inne på kan det være lurt å ikke gape over alt på en gang, og kanskje begynne med å få en generell oversikt over de ulike delene. Kan en side som denne være en god starthjelp?https://nhi.no/kroppen-var/organer/hjernen-og-nervesystemet/?page=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mie Posted November 26, 2017 Report Share Posted November 26, 2017 Mye å finne på YouTube hvis søker på nervesystemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted December 27, 2017 Report Share Posted December 27, 2017 Hvordan gikk det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.