Guest Clnurse Posted February 23, 2018 Report Share Posted February 23, 2018 Hei Jeg er i praksis på en rusinstitusjon, og skal skrive en oppgave om noe jeg kan forbedre/kvalitetsforbedre på avdelingen. Eksemplene jeg har fått går veldig mye ut på somatikk, som håndhygiene, medikanter osv, men jeg sliter med å finne noe passende til min avdeling. Er det noen som har skrevet en lignende oppgave eller har noen tips til tema? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted February 27, 2018 Report Share Posted February 27, 2018 Har ingen erfaring dessverre. Men tenker at både hygiene og medikamenter må kunne passe inn på en rusinstitusjon også, ikke bare i somatikken. Ellers tenker jeg kanskje man kan se på holdninger, respekt, tvang slike ting. Men jeg aner jo ikke, bare noen råtips. Lykke til med oppgaven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts