Jump to content
Sykepleiediskusjon

Noen som jobber freelance?


Guest Ieh

Recommended Posts

Har en deltid stilling på sykehus og begynner å bli lei av å bli tvunget til å gå i 3-delt turnus.sliter voldsomt med nattevakter og A-D sett i turnus, samt annenhver helg jobbing... noen som kun går ekstravakter i kommune og sykehus som føler det fungerer? Uten fast stilling?Vet jo det blir uforutsigbart, men Er fristende..... 

Link to comment
Share on other sites

En periode jobbet jeg kun som ekstravakt, på sykehus, men det passet ikke for meg.

Jeg trivdes ikke med det å ikke være endel  av den faste staben, mistet mye faglig på det. Jeg hadde heller  ikke noen innflytelse på hvordan ting ble gjort, måtte bare innrette meg etter avdelingen da jeg kun var en ekstravakt.

Det å  ikke vite hvem jeg skulle jobbe med var også litt stressende. Var ikke endel av miljøet på samme måte som før, selv om jeg kjente mange av sykepleierene. 

Satte opp flere vakter slik at jeg visste når jeg skulle jobbe, men ble også oppringt. Det passet meg dårlig da jeg liker å planlegge dagen min.

De vaktene jeg fikk var nesten bare kveld, helg, natt fordi det var da de trengte hjelp. 

Syntes også det var lite tilfredstillende at jeg ikke fikk fulgt opp pasienter over tid. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy