Cathrine Posted September 29, 2018 Report Share Posted September 29, 2018 Da jeg jobbet med nyopererte pasienter ga vi dem et glass vann når de skulle mobiliseres opp for å forhindre blodtrykksfall. Ble de svimle når de satt på sengekanten var vi også kjappe med å hente et glass vann. Jeg har alltid tenkt hvordan kan dette hjelpe på blodtrykket, vann tas vel ikke så fort opp? Jeg stilte aldri det spørsmålet høyt. Det virket så hvorfor ikke, vann er jo helt uskyldig. Tenkte det måtte være placebo. Så fant jeg denne nå https://www.mc.vanderbilt.edu/reporter/index.html?ID=9047 Kanskje det ikke var placebo likevel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monica Posted October 8, 2018 Report Share Posted October 8, 2018 Dette skal jeg prøve ut i praksis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted October 9, 2018 Author Report Share Posted October 9, 2018 On 10/8/2018 at 12:15 PM, Monica said: Dette skal jeg prøve ut i praksis? Først av alt velkommen hit Spennende. Hold oss gjerne oppdatert når du har fått prøvd ut dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.