IdaJ Posted June 13, 2019 Report Share Posted June 13, 2019 Noen som skal begynne på Master i klinisk sykepleie ved Nord Universitet Bodø til høsten å er fra Trondheim eller områder runt omkring? Skal selv begynne nå til høsten å tenkte om det finns noen i nærheten som å skal begynne 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gjest123 Posted June 27, 2019 Report Share Posted June 27, 2019 Jeg skal begynne i Bodø til høsten Må ærlig innrømme at jeg ikke vet helt hva jeg går til, men tror det blir kjekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaJ Posted July 14, 2019 Author Report Share Posted July 14, 2019 On 6/27/2019 at 11:54 PM, Guest Gjest123 said: Jeg skal begynne i Bodø til høsten Må ærlig innrømme at jeg ikke vet helt hva jeg går til, men tror det blir kjekt. Hei 😊 Så kult 😊 Hvor bor du og skal du jobbe samtidig med studiene? Jeg bor i Trondheim å jobber på sykehjem å skal gjøre det under studiene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gjest123 Posted July 23, 2019 Report Share Posted July 23, 2019 Bor i Bodø selv. Jobber også (75%) og skal gjøre det på siden av studiene. Trenger sikkert litt permisjon under samlinger og slikt, men satser på at det skal gå greit. Blir sikkert noen tøffe år, men sikkert spennende Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.