Guest Sykepleier Posted May 18, 2020 Report Share Posted May 18, 2020 Jeg har jobbet som sykepleier i til sammen 2,5 år, men sliter med å sammenfatte en god muntlig rapport, og må ofte kontakte posten fordi jeg har glemt noe informasjon. Dette gjør at jeg blir redd som sykepleier, og veldig usikker på meg selv, og ikke klarer å slappe av utenom arbeid, fordi jeg føler jeg gjør en mye dårligere jobb enn mine kollegaer. Hvordan kan jeg lage meg et godt system som gjør at jeg husker å ta med all info når jeg gir muntlig rapport? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonmaleficence Posted May 19, 2020 Report Share Posted May 19, 2020 Lag lister. Tror du selv må finne hvilke punkter du vil ha i den, evt. at du setter opp en avhukingsliste. Hvis det er som gruppeleder, så kan det lønne seg å skrive ned informasjonen du får fra pleierne, samt fra legevisitten. I tillegg er det litt det her å filtrere hva som er viktig informasjon, og hva som ikke gjør noe. Det er lovt å være ny, og vi er ulike i hvordan vi strukturerer arbeidshverdagen vår. Du kan starte med å skrive ned ting, i det du får beskjed om det. Da glemmer du det ikke hvertfall! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.