Jump to content
Sykepleiediskusjon

Jobb som nyutdannet


Lisa

Recommended Posts

Jeg har fått et godt tilbud om sommerjobb når jeg er ferdig utdannet. Jeg kommer ikke til å få noe fast på den avdelingen etter sommeren, og det er heller ikke i den byen jeg ønsker å begynne å jobbe. Er det dumt av meg å takke ja? Får en del fordeler der, men vet at mange får fast jobb videre der de har sommerjobb. Er dermed redd det er lite muligheter for meg om jeg søker jobb som jeg ikke kan starte i før august.. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde sommerjobb på sykehjem den første sommeren jeg var ferdig utdannet, men begynte i ny jobb på sykehus fra høsten av. Ikke noe i veien for å bytte jobb etter sommeren, og sykehusene lyser ut både faste stillinger og vikariater gjennom hele året. Fast stilling på sykehus er det sjeldent man får som nyutdannet uansett (i hvert fall i storbyene), så jeg ville ikke vært så bekymret for det med det første. 

Edit: Når det kommer til tid for å søke på sommervikariater tror jeg det begynner å haste litt. De fleste sommerturnusene på sykehus skal være klare omtrent på denne tiden, og jeg vet at vi har sommervikarer under opplæring hos oss i ukene fremover. 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Guest Hei hei:-)

Vi er et helsebemanningsbyrå som heter QHC(Quality Health Care) som søker sykepleierstudenter, da spesielt 3.års-studenter og sykepleiere.  Kunne det vært av interesse å om vi la igjen litt info om oss? Det er ordnede arbeidsforhold hos våre kunder, gode arbeidsavtaler og oppfølging av egen personalkonsulent ute i oppdrag. 

Beklager hvis dette er en upassende forespørsel. Tanken var bare hvis det er mange nyutdannete som evt står uten oppdrag/jobb ved studiets slutt og er usikre på hvor veien videre skal gå, eller om noen bare ønsker en litt friere arbeidssituasjon.

Ha en fortsatt fin dag. 

Med vennlig hilsen/

Best Regards

 

Anita Tråne

Fagansvarlig operasjonssykepleier

 

 

Quality Health Care AS

Mobile: +47 94 18 25 85

anitatraane@qhc.no

www.qhc.no

Lillengveien 8 | 1523 Moss | Norway

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Guest
On 4/15/2021 at 1:20 PM, Guest Hei hei:-) said:

Vi er et helsebemanningsbyrå som heter QHC(Quality Health Care) som søker sykepleierstudenter, da spesielt 3.års-studenter og sykepleiere.  Kunne det vært av interesse å om vi la igjen litt info om oss? Det er ordnede arbeidsforhold hos våre kunder, gode arbeidsavtaler og oppfølging av egen personalkonsulent ute i oppdrag. 

Beklager hvis dette er en upassende forespørsel. Tanken var bare hvis det er mange nyutdannete som evt står uten oppdrag/jobb ved studiets slutt og er usikre på hvor veien videre skal gå, eller om noen bare ønsker en litt friere arbeidssituasjon.

Ha en fortsatt fin dag. 

Med vennlig hilsen/

Best Regards

 

Anita Tråne

Fagansvarlig operasjonssykepleier

 

 

 

Quality Health Care AS

Mobile: +47 94 18 25 85

anitatraane@qhc.no

www.qhc.no

Lillengveien 8 | 1523 Moss | Norway

 

Legg gjerne ved litt info!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy