Lisa Posted May 22, 2020 Report Share Posted May 22, 2020 Jeg har fått et godt tilbud om sommerjobb når jeg er ferdig utdannet. Jeg kommer ikke til å få noe fast på den avdelingen etter sommeren, og det er heller ikke i den byen jeg ønsker å begynne å jobbe. Er det dumt av meg å takke ja? Får en del fordeler der, men vet at mange får fast jobb videre der de har sommerjobb. Er dermed redd det er lite muligheter for meg om jeg søker jobb som jeg ikke kan starte i før august.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lisa Posted May 23, 2020 Author Report Share Posted May 23, 2020 Begynte dere å jobbe starten av sommeren? Er det noen som har erfaring med å evt søke senere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pally Posted May 25, 2020 Report Share Posted May 25, 2020 Jeg hadde sommerjobb på sykehjem den første sommeren jeg var ferdig utdannet, men begynte i ny jobb på sykehus fra høsten av. Ikke noe i veien for å bytte jobb etter sommeren, og sykehusene lyser ut både faste stillinger og vikariater gjennom hele året. Fast stilling på sykehus er det sjeldent man får som nyutdannet uansett (i hvert fall i storbyene), så jeg ville ikke vært så bekymret for det med det første. Edit: Når det kommer til tid for å søke på sommervikariater tror jeg det begynner å haste litt. De fleste sommerturnusene på sykehus skal være klare omtrent på denne tiden, og jeg vet at vi har sommervikarer under opplæring hos oss i ukene fremover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hei hei:-) Posted April 15, 2021 Report Share Posted April 15, 2021 Vi er et helsebemanningsbyrå som heter QHC(Quality Health Care) som søker sykepleierstudenter, da spesielt 3.års-studenter og sykepleiere. Kunne det vært av interesse å om vi la igjen litt info om oss? Det er ordnede arbeidsforhold hos våre kunder, gode arbeidsavtaler og oppfølging av egen personalkonsulent ute i oppdrag. Beklager hvis dette er en upassende forespørsel. Tanken var bare hvis det er mange nyutdannete som evt står uten oppdrag/jobb ved studiets slutt og er usikre på hvor veien videre skal gå, eller om noen bare ønsker en litt friere arbeidssituasjon. Ha en fortsatt fin dag. Med vennlig hilsen/ Best Regards Anita Tråne Fagansvarlig operasjonssykepleier Quality Health Care AS Mobile: +47 94 18 25 85 anitatraane@qhc.no www.qhc.no Lillengveien 8 | 1523 Moss | Norway Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted April 16, 2021 Report Share Posted April 16, 2021 On 4/15/2021 at 1:20 PM, Guest Hei hei:-) said: Vi er et helsebemanningsbyrå som heter QHC(Quality Health Care) som søker sykepleierstudenter, da spesielt 3.års-studenter og sykepleiere. Kunne det vært av interesse å om vi la igjen litt info om oss? Det er ordnede arbeidsforhold hos våre kunder, gode arbeidsavtaler og oppfølging av egen personalkonsulent ute i oppdrag. Beklager hvis dette er en upassende forespørsel. Tanken var bare hvis det er mange nyutdannete som evt står uten oppdrag/jobb ved studiets slutt og er usikre på hvor veien videre skal gå, eller om noen bare ønsker en litt friere arbeidssituasjon. Ha en fortsatt fin dag. Med vennlig hilsen/ Best Regards Anita Tråne Fagansvarlig operasjonssykepleier Quality Health Care AS Mobile: +47 94 18 25 85 anitatraane@qhc.no www.qhc.no Lillengveien 8 | 1523 Moss | Norway Legg gjerne ved litt info! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hei hei:-) Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 On 4/16/2021 at 2:16 PM, Guest Guest said: Legg gjerne ved litt info! Hei hei. Her kommer litt info fra oss i QHC 🙂 Anita QHC karriere.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts