Allie Posted February 10, 2021 Report Share Posted February 10, 2021 Hei! Jeg er sykepleiestudent og vurderer å farge håret mitt rosa igjen som jeg savner. Jeg lurte på om dette er noe man ikke har lov til på sykehuset for eksempel? Eller om dette gjør en mindre attraktiv hos arbeidsgivere? Jeg har enda ikke sett en sykepleier med unaturlig farge på håret. Har noen av dere farget håret? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonmaleficence Posted February 10, 2021 Report Share Posted February 10, 2021 Ingen som kan bestemme hvilken hårfarge du skal ha foruten deg selv. Hvorvidt dette påvirker arbeidsgivers ønske om å ansette deg er individuelt fra person til person. Ser ingen grunn til at det skal gjøre deg mindre attraktiv, men man vet aldri. Dessuten er det vanlig å rekruttere sykepleierstudenter som assistenter på sykehusene, for deretter å ansette de som sykepleier ved fullført studie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea Posted September 17, 2023 Report Share Posted September 17, 2023 Jeg har sett flere sykepleiere med unaturlige farger på håret. Når jeg hadde praksis på sykehjem var det en sykepleier der med knall rødt hår og som alltid matchet dette med å bruke en leppestift i samme knall røde farge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts