Mina543345 Posted December 6, 2021 Report Share Posted December 6, 2021 Jeg går første året på sykepleien. Har nå strøket to ganger med bare 1 feil på medikamentregningstesten. Denne må være bestått for å få lov til å gå ut i praksis. Har nå 1 forsøk igjen. Om jeg ikke går i praksis i år må jeg vente til neste år. Så vil det da si at jeg egentlig bare kan droppe ut hvis jeg også stryker neste gang? Fordi det er vell ingen grunn for å fortsette om jeg uansett ikke får året godkjent å må starte på 1.året neste år igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaJ Posted December 11, 2021 Report Share Posted December 11, 2021 On 12/6/2021 at 1:19 PM, Mina543345 said: Jeg går første året på sykepleien. Har nå strøket to ganger med bare 1 feil på medikamentregningstesten. Denne må være bestått for å få lov til å gå ut i praksis. Har nå 1 forsøk igjen. Om jeg ikke går i praksis i år må jeg vente til neste år. Så vil det da si at jeg egentlig bare kan droppe ut hvis jeg også stryker neste gang? Fordi det er vell ingen grunn for å fortsette om jeg uansett ikke får året godkjent å må starte på 1.året neste år igjen Hvorfor er det ingen grunn å fortsette om du må starte på nytt? Vil du ikke bli sykepleier? Du må bestemme seg om du vil fortsette eller ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Justin Posted January 29, 2022 Report Share Posted January 29, 2022 Jeg anbefaler deg å ta 4 eksamen. Mab kan ta 4 eksamen totalt. Den 4 gang må du skrive brev at dette er nødvendig fordi..... Sånn. Jeg har tatt 3 ganger på medikament regning også og jeg kjenner meg igjen i det du beskriver. Bare prøv å dobbel sjekke svarene dine manger ganger før du leverer eksamenspapir og ta alt eksamen du trenger for å være sikker om du begått ikke noe feil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elise Posted December 12, 2023 Report Share Posted December 12, 2023 Jeg er i samme situasjon men har godkjent fravær på ene forsøket grunnet sykdom. Hva endte du opp med å gjøre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts