kiki Posted December 11, 2021 Report Share Posted December 11, 2021 Hjelp jeg skal ha anatomi eksamen. Jeg har strøket i den før pga fødsel og hadde ikke studert bra. Denne gangen har jeg lest fint men det er ikke bare huske 😏 det skal være digitalt skole eksamen med 12 tekst oppgaver og 29 flervalg 🥶🥵 hva skal jeg gjøre i de siste dage e tips kordan huske ting bedre eller snu døgnet ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jostein Posted December 13, 2021 Report Share Posted December 13, 2021 Gå gjennom pensum steg for steg. Løs flervalgsoppgaver. Du kan glemme å lære nye og store temaer i detalj, men hvis du oppdager store kunnskapshull elle rmangler forståelse av hvordan de forskjellige organene samvirke, bør du nok legge litt krutt i det. Husk at manglende kunnskap om vitale strukturer og funksjoner vil trekke mer ned enn om ikke øyets anatomi sitter helt. Anbefaller deg å gjøre flervalgsoppgaver og se over gamle eksamensoppgaver. MedEasy har begge deler. https://medeasy.no/blog/en-uke-igjen-til-eksamen-dette-skal-du-bruke-tiden-pa . Lykke til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts