Guest andy Posted January 4, 2023 Report Share Posted January 4, 2023 Hei og godt nyttår! Jeg ble ferdig som sykepleier vinteren 2021, og har en drøm om å bli operasjonssykepleier! Under studiet ble jeg b.l.a forelsket i psykiatrien, som gjorde at jeg kastet meg ut i akuttpsykiatrien etter studiet. Jeg gikk fast 80% natt før kroppen ikke klarte å henge med lenger, og jeg søkte meg derfor tilbake til somatikken. I august begynte jeg på lungemedisinsk, og trives forsåvidt godt med avd, men jeg har en lengtelse til kirurgien for å få mer relevant erfaring ifm videreutdanning... Jeg har nå bestemt meg for å søke på åpne stillinger på kirurgiske sengeposter, men kjenner på en knute i magen overfor min nåværende arbeidsplass. Er det rett av meg å følge magefølelsen mot kirurgi, eller er jeg ehoistisk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted January 6, 2023 Report Share Posted January 6, 2023 Hei, Du må absolutt følge magefølelsen din, det er ikke egoistisk. Man må jobbe der man har lyst, da vil man også gjøre en bedre jobb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts