Guest Maria Posted May 25 Report Share Posted May 25 Hei. Jeg er nyutdannet sykepleier og er på leting etter en notatbok som er alfabetisert, med mykt omslag og som kan passe i sykepleielommen. Dette til å skrive ned viktige ting som telefonnummere, prosedyrer, ting om medisiner og målinger etc. frustrerende nok så finner jeg ikke noe slikt noe sted! Synes dette er utrolig rart, da jeg kan tenke meg at mange ville hatt nytte av dette, både som studenter i praksis og som nyutdannet på jobb. er det noen her som vet hvor det kan være mulig å få tak i noe slikt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted May 27 Report Share Posted May 27 En slik notatbok er gull verdt Jeg strevde også med å finne en slik notatbok, endte opp med at jeg kjøpte en liten adresse/telefonbok. Den funket. Håper du finner en som kan passe. Du finner noen her: https://skapemer.no/adressbok-5x7-cm-plast-1/?sku=M55-106450995 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts