Jump to content
Sykepleiediskusjon

Ny student


Glow

Recommended Posts

Hei, hei! :)

Jeg starter på SU ved HIO om 6 dager og er kjempespent!!!

Jeg har aldri gått på høgskole før og ANER ikke hva jeg begir meg inn på... Kjenner jeg har masse sommerfugler i magen og er rett og slett litt nervøs. hehe

Er det flere her som er ferske, spente studenter, så hils gjerne på!!

Og er det noen trygge, drevne studenter her, så berolige meg gjerne... :) hehe

Link to comment
Share on other sites

Hei, hei! :)

Jeg starter på SU ved HIO om 6 dager og er kjempespent!!!

Jeg har aldri gått på høgskole før og ANER ikke hva jeg begir meg inn på... Kjenner jeg har masse sommerfugler i magen og er rett og slett litt nervøs. hehe

Er det flere her som er ferske, spente studenter, så hils gjerne på!!

Og er det noen trygge, drevne studenter her, så berolige meg gjerne... ;) hehe

 

Hei Glow, velkommen hit til oss :)

 

Jeg er ikke student, men jeg har jo vært igjennom det samme og vet akkurat hvordan du har det nå.

Ingen fare at du aldri har gått på høyskole før, det hadde ikke jeg heller. Du går en spennende tid i møte og faktisk misunner jeg deg litt ;)

Håper du holder oss oppdatert med ditt første møte med skolen.

Lykke til :o

 

PS: Er bare å spørre om det er noe du lurer på.

Link to comment
Share on other sites

Hei Glow, velkommen hit til oss ;)

 

Jeg er ikke student, men jeg har jo vært igjennom det samme og vet akkurat hvordan du har det nå.

Ingen fare at du aldri har gått på høyskole før, det hadde ikke jeg heller. Du går en spennende tid i møte og faktisk misunner jeg deg litt ;)

Håper du holder oss oppdatert med ditt første møte med skolen.

Lykke til :)

 

PS: Er bare å spørre om det er noe du lurer på.

 

Tusen takk for hyggelig velkomst og hyggelig hilsen!

Jeg vil absolutt tro at jeg kommer til å ha MASSE å spørre om gjennom disse 3 årene, og da er det jo helt supert at det finnes slike sider som dette :) Skal "spre" adressen til mine medstudenter jeg, så flere kan få glede av dette :)

Bare 4 dager igjen nå... skummelt! :) hehe.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Takk for det :unsure: Er kommet ganske godt i gang. Dagene er fulle og det går i ett, men jeg stortrives!!

Føler virkelig at jeg er "kommet til rett plass" og er overbevist om at det var rett av meg å starte på dette :huh:

Skal ut i praksis i sykehjem om 4 mnd, gruer meg litt til det, men tror det kommer til å gå veldig greit. :)

 

Det er så fint å ha et slikt sted hvor man kan få litt tips og råd innenfor fagfeltet man har begynt en vandring i :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Måtte bare inn på denne gamle tråden igjen. :)

Lenge siden jeg har vært her inne i det hele tatt, har hatt opp under ørene mye å holde på med den siste tiden med eksamener, semesteroppgaver og flere studieoppgaver. Kun en eksamen igjen nå, så er jeg ferdig med 1.ste semester.

 

Føles ikke lenge siden jeg la inn denne tråden her, og herregud så nervøs jeg var for å starte på studiet og nå er jeg ferdig med første semester!!

Helt utrolig! :rolleyes:

Og gjett om jeg er glad for at jeg gjorde det valget om å søke meg inn på sykepleierstudiet! Jeg stortrives og føler virkelig jeg har havnet på rett hylle her i livet! ;) ...og om 3 uker skal jeg ut i praksis for første gang, spennende!! :(

 

God jul, alle sammen! :)

Klem, Glow

Link to comment
Share on other sites

Morsomt med oppdatering :) Gøy å se tilbake hvordan du følte det før du begynte og hvordan du opplever studiet nå. Så flott at du er så fornøyd med valget :rolleyes:

Blir kjempespennende med praksis da, vet du hvor du skal?

God jul til deg også, og håper du snart kan nyte en velfortjent ferie!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy