Jump to content
Sykepleiediskusjon

Ny student


Glow

Recommended Posts

Hei, hei! :)

Jeg starter på SU ved HIO om 6 dager og er kjempespent!!!

Jeg har aldri gått på høgskole før og ANER ikke hva jeg begir meg inn på... Kjenner jeg har masse sommerfugler i magen og er rett og slett litt nervøs. hehe

Er det flere her som er ferske, spente studenter, så hils gjerne på!!

Og er det noen trygge, drevne studenter her, så berolige meg gjerne... :) hehe

Link to comment
Share on other sites

Hei, hei! :)

Jeg starter på SU ved HIO om 6 dager og er kjempespent!!!

Jeg har aldri gått på høgskole før og ANER ikke hva jeg begir meg inn på... Kjenner jeg har masse sommerfugler i magen og er rett og slett litt nervøs. hehe

Er det flere her som er ferske, spente studenter, så hils gjerne på!!

Og er det noen trygge, drevne studenter her, så berolige meg gjerne... ;) hehe

 

Hei Glow, velkommen hit til oss :)

 

Jeg er ikke student, men jeg har jo vært igjennom det samme og vet akkurat hvordan du har det nå.

Ingen fare at du aldri har gått på høyskole før, det hadde ikke jeg heller. Du går en spennende tid i møte og faktisk misunner jeg deg litt ;)

Håper du holder oss oppdatert med ditt første møte med skolen.

Lykke til :o

 

PS: Er bare å spørre om det er noe du lurer på.

Link to comment
Share on other sites

Hei Glow, velkommen hit til oss ;)

 

Jeg er ikke student, men jeg har jo vært igjennom det samme og vet akkurat hvordan du har det nå.

Ingen fare at du aldri har gått på høyskole før, det hadde ikke jeg heller. Du går en spennende tid i møte og faktisk misunner jeg deg litt ;)

Håper du holder oss oppdatert med ditt første møte med skolen.

Lykke til :)

 

PS: Er bare å spørre om det er noe du lurer på.

 

Tusen takk for hyggelig velkomst og hyggelig hilsen!