Jump to content
Sykepleiediskusjon

Videreutdanning i sår


Guest Sueno

Recommended Posts

Guest Sueno

Hei

 

Lurer på om det er noen her som skal begynne på videreutdanning i sår på HiBu, høst 2011? Jeg skal, og er litt spent på hvor mange vi er, hvor mye vi lærer og hvor mye vi får brukt det i jobben vår.... Mange spørsmål og litt forvirring lover en god start på skoleåret :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Sueno

Jeg skal ikke begynne, men har bare lyst til å si at dette høres spennende ut. Jeg tittet litt nå på innholdet i denne vidreutdanningen.. Jobber du på hudavdeling?

 

 

Nei, jobber ikke på hudavd., men har alltid likt å stelle sår og vite hva jeg driver med. Å se ett sår gror og se hvor glad pasient blir er noe av det beste man opplever i denne jobben, synes jeg da.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hei

 

Lurer på om det er noen her som skal begynne på videreutdanning i sår på HiBu, høst 2011? Jeg skal, og er litt spent på hvor mange vi er, hvor mye vi lærer og hvor mye vi får brukt det i jobben vår.... Mange spørsmål og litt forvirring lover en god start på skoleåret :)

 

 

Jeg skal også begynne på videreutdanning i sår på HIBU :-) Jeg er veldig spent på hvordan det skal gå med studier og små barn, men får bare hoppe i det. Er også spent på hvordan det blir å bruke data som en del av utdanningen. :-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy