Guest Sueno Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Hei Lurer på om det er noen her som skal begynne på videreutdanning i sår på HiBu, høst 2011? Jeg skal, og er litt spent på hvor mange vi er, hvor mye vi lærer og hvor mye vi får brukt det i jobben vår.... Mange spørsmål og litt forvirring lover en god start på skoleåret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Jeg skal ikke begynne, men har bare lyst til å si at dette høres spennende ut. Jeg tittet litt nå på innholdet i denne vidreutdanningen.. Jobber du på hudavdeling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sueno Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Jeg skal ikke begynne, men har bare lyst til å si at dette høres spennende ut. Jeg tittet litt nå på innholdet i denne vidreutdanningen.. Jobber du på hudavdeling? Nei, jobber ikke på hudavd., men har alltid likt å stelle sår og vite hva jeg driver med. Å se ett sår gror og se hvor glad pasient blir er noe av det beste man opplever i denne jobben, synes jeg da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Ja en slik vidreutdanning i sårstell vil du helt sikkert få glede av uansett. Du får fortelle oss litt når du begynner på dette til høsten, om det svarer til forventningene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobylina Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 Hei Lurer på om det er noen her som skal begynne på videreutdanning i sår på HiBu, høst 2011? Jeg skal, og er litt spent på hvor mange vi er, hvor mye vi lærer og hvor mye vi får brukt det i jobben vår.... Mange spørsmål og litt forvirring lover en god start på skoleåret Jeg skal også begynne på videreutdanning i sår på HIBU :-) Jeg er veldig spent på hvordan det skal gå med studier og små barn, men får bare hoppe i det. Er også spent på hvordan det blir å bruke data som en del av utdanningen. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.