hemodialyse Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Jeg går andreåret på sykepleien på HIO og har hatt skikkelige problemer med semesteroppgaven min i år, er det noen som veit hvilke konsekvenser det har om jeg stryker på den? Mener å ha hørt at man bare må levere den på nytt..Kan jo høre med skolen, men prøver her først Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Velkommen hit Leit du sliter med oppgaven din, men kanskje det går bedre enn du tror? Skulle jo tro at det bare er å ta den på ny, men dette vet jeg egentlig ikke... Håper noen som vet kan svare deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Semesteroppgave, er det det samme som eksamen eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glow Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Hei Jeg går førsteåret på HIO, og vet ikke om det er forskjellige regler fra 1 til 2 år. Men ettersom jeg forstod så får man ikke gå opp til mappeeksamen til våren om man stryker på semesteroppgaven. Men skal ikke det veldig mye til å stryke på den, med mindre man bommer fullstendig? Kan ikke tenke meg at du ikke skulle få en ny sjanse før den tid, OM det skulle gå så galt.. Krysser fingrene for at det har gått bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.