Robin90 Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 Er det noen som kan forklare hvilke arbeidsoppgaver en hygienesykepleier har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Velkommen hit til forumet En hygienesykepleier jobber med smittevern og infeksjonsforebygging.Jeg skal se om jeg finner en stillingsbeskrivelse jeg kan legge ut her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Her står det litt om hygienesykepleiers oppgaver: Det er et økende behov for kompetanse innen hygiene og smittevern på sykehus og sykehjem. Hygienesykepleierne skal kunne gi veiledning og råd innenfor et bredt spekter av dagligdagse aktiviteter innenfor driften av sykehus og sykehjem, fra forebygging av sykehusinfeksjoner og oppklaring av infeksjonsutbrudd, til valg av ventilasjon og rutiner for matservering http://old.oslo-universitetssykehus.no/modules/module_123/proxy.asp?C=1067&I=27193&D=2&mid= Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.