Cathrine Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Sønnen min skal måle katekolaminer i urin, skal samle urin i et døgn.Jeg fikk ingen beskjed om spesiell diett. Men nå satt jeg og søkte litt og da stod det i pasienthåndboken at man skulle unngå visse matsorter i 2 døgn før man begynte å samle. Blant annet frukt, sjokolade og vanilje. http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=5002 Jeg hadde håpet å starte denne samlingen i morgen, men akkurat nå ble det spist sjokolade og drukket litt blåbærsaft. Noen som vet hvor viktig dette er? Rart jeg ikke fikk beskjed om det, hvis det var så viktig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted March 29, 2009 Author Report Share Posted March 29, 2009 Til informasjon kan jeg fortelle at han kunne spise det han ville. Jeg ringte sykehuset og de undersøkte med hormonlaboratoriet for sikkerhetskyld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tovelill Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Fint du la ut svaret. Kjekt for oss andre å vite:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.