ninuska_ Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 Hvor lange dager har man i gjennomsnitt, som sykepleierstudent? F.eks første året. Jeg lurer også på i tillegg om startlønnen til en nyutdannet sykepleier er rundt 300.000? (Ser hvertfall den var mye lavere i 2001+) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted February 7, 2009 Report Share Posted February 7, 2009 Velkommen hit Nå er det begynt å bli noen år siden jeg studerte, så vi får håpe noen andre kan svare. Men da jeg var student hadde vi undevisning fra 9.00 til 14.00 (tror jeg) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted February 7, 2009 Report Share Posted February 7, 2009 Hos oss varierer lengden på dagene (og antall dager) med undervisning veldig fra uke til uke. Regner med det varierer fra skole til skole også. Kan ha f.eks én uke med bare tre skoledager fra 9 til 12, mens det neste uke er skole fem dager fra 8 til 16.... Når du har praksis blir følger du de vaktene og klokkeslettene som gjelder på arbeidsplassen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.