Jump to content
Sykepleiediskusjon

Foreldrepenger ved ekstravakter


Guest Jente-24-snart-gravid

Recommended Posts

Guest Jente-24-snart-gravid

Hei.

Jeg jobber i 50% fast stilling og 25% vikariat på sykehus. Rekker å jobbe ett år før jeg går ut i permisjon og kontrakten vil fortsatt være gjeldende. På nav sine sider står det at nav i hvert tilfelle vil enten gi lønn ut fra gjennomsnittet av seks av de ti siste månedene, eller snittet av de tre siste årene, eller å gi den lønnen man har når man går ut i permisjon. Hva med de som har vært student de siste tre årene. Da kan de ikke gjøre det? Jeg jobber dags dato en god del ekstra, vil dette da bli med? Hvilke måneder velger de snittet ut fra? Siste eller beste? Og hva skjer med de nattevaktene jeg har i turnusen, vil jeg gå glipp av nattevaktstillegget når jeg da må gå dag/kveld istedenfor?

 

Frustrert over nav og hvor lite informativ siden deres er.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest milli123

Hei.

 

Jeg er 2 års sykepleierstudent og jobbet som pleieassistent frem til permisjonen. Hadde bare 42% fast stilling, men jobbet ekstra mye. I nav beregnet de foreldrepenger ut ifta de siste 6 månedene. Så det spiller stor rolle hvor mye du har tjent de siste 6 månedene. Håper du har fått svar.. Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy