Jump to content
Sykepleiediskusjon

Nokon som tek sjukepleieutd. deltid?


Guest LinnHelen

Recommended Posts

Guest LinnHelen

Hei!

 

Eg skal gå sjukepleie deltid frå hausten av og lurer på om nokon vil dela erfaring, med tanke på om du har familie i tillegg, samt korleis det er å jobba i tillegg til å lesa pensum og liknande. :)

 

Er det nokon som går deltid universitetet i Stavanger? Er der eg skal søkja.

 

Litt om meg: har hus, to barn og mann. Bur i Hordaland, men det er INGEN skular i Hordaland tulbyr nett- og samlingsbasert deltidsutdanning. Noko anna er desverre ikkje mogleg for meg... Samling ein gong i veka er ikkje mogleg...

Difor må eg til Stavanger :) eg gler meg, og satsar på at praksisperiodane ordnar seg òg :) slik at eg får praksisplass nær heimstaden min :)

 

Håpar nokon vil dela erfaring som deltidsstudent med meg!

 

Fin helg!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei!

 

Jeg kan absolutt anbefale deltidsutdanning! Jeg går deltid i oslo, og bor tre timer unna i ei lita bygd. Det har aldri vært noe problem å pendle dit når det er samlinger. Eksamen har jeg søkt om å få ta via folkeuniversitetet i distriktet, og det har fungert helt utmerket! Jeg går siste året nå, og har en gutt på 5 mnd. det å kombinere familieliv med studier går veldig fint, men det krever en del planlegging. De fleste i klassen min har barn, og for de fungerer det også veldig bra. Praksisplass løser seg alltid! Det eneste problemet jeg har hatt er kirurgisk praksis, når vi må på sykehus. det er to timer med bil hjemmefra, og da må jeg bo borte og betale leie de ni ukene det er. men alt går så lenge man er innstilt på det :D

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Guest soltrall

Hei LinnHelen!

 

Jeg har dessverre ingen erfaring å komme med, men jeg tenker på å gjøre det samme som deg :) Jeg bor i ei lita bygd i indre Agder med mann og 4 barn, og deltidsstudiet i Stavanger ser perfekt ut for meg. Her jeg bor er det ikke så mange steder å få praksisplass (med unntak av aldershjemmet), så det blir nok å være borte hjemmefra i praksisperiodene, men det skal jeg klare fint. Jeg gleder meg vanvittig, har alltid angret på at jeg ikke tok helsefaglig utdannelse... (jeg er utdannet lærer). Nå er tiden inne for å gjøre noe med det ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Mariell

Hei!

 

Jeg er nå på mitt 4. år på deltidsstudie.

Gjennom disse 3 årene har jeg fått en del erfaring med det å studere "deltid".

Det krever mer av deg som student, har jeg inntrykk av. Grunnen til det, er at vi (hverfall her i Bodø)

kun har 3 uker med skole i året, og dermed svært lite forelesninger.

 

Du må være organisert, flink til å planlegge eget arbeid! Å sette opp dager du Skal lese, er lurt, hvis ikke

er det fare for at det kan bli for mye jobb, og for lite lesing... Jeg snakker av erfaring ;)

 

Ellers er det supert å være deltidsstudent. Du er mer fri til å lese når det passer deg, og å tilrettelegge hverdagen som student etter det livet man har utenom studiene.

 

Når det gjelder praksisstudier, har vi det slik at de som har forpliktelser (barn, eller er omsorgspersoner for andre)blir priotitert når det gjelder å få praksisplasser som er mest gunstige for dem. Dette gjelder da ikke sykehuspraksis, da man selvsagt må være der det er sykehus :)

Link to comment
Share on other sites

Guest LinnHelen

Tusen takk for svar alle saman!

Eg tenkjer nok det krev litt meir planlegging ja, enn om ein går på skulen kvar dag og får fagstoffet mykje "gratis" inn via førelesningar. Men, det skal eg klara.

Har ein fantastisk mann som støtter meg, og saman skal me få til det meste :)

 

Soltrall: ååå, så triveleg! Kanskje me vert studiekompisar ;) hehe! Hadde vore koseleg! Kjekt det er andre som tenkjer å gjera det same som meg, til tross for mann, barn og stempla familieliv.

 

Mariell: tusen takk for gode tips. Eg trur eg må halda tunga beint i munnen for ikkje å jobba for mykje i tillegg, og finna ein god plan for studie i kvardagen.

 

Ellen: alt går an altså, med baby og utdanning! Flott! Og som du skriv, treng nok litt ekstra planlegging, men om ein har ein samarbeidspartnar i kvardagen klarer ein det fint :) lukke til vidare!

 

No hler eg meg, to søknadar eg sendt ut (uis og hit) så satsar eg på napp ein plass!

 

Kom gjerne med innspel fleire om de har noko å dela av erfaring :)

 

God helg!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Soltrall

LinnHelen, har du søkt? Nå har jeg levert inn søknad og gleder meg til å begynne. Må bare komme inn først... ^_^ Men jeg tror det skal gå greit, jeg ligger over det som har vært poenggrensa de siste årene iallfall.

Link to comment
Share on other sites

Guest LinnHelen

Soltrall: eg har søkt ja, papira vart sendt inn i starten av februar! No er eg kjempespent!

Har søkt på HiT òg, men det er gjennom samordna opptak, så det er jo noko lenger tid før ting kjem på plass :)

 

Det er utruleg spapande! Tenk om me er så heldige å verta studiebuddies? :):) åh, kor eg gler meg!!!!

Link to comment
Share on other sites

Soltrall: eg har søkt ja, papira vart sendt inn i starten av februar! No er eg kjempespent!

Har søkt på HiT òg, men det er gjennom samordna opptak, så det er jo noko lenger tid før ting kjem på plass :)

 

Det er utruleg spapande! Tenk om me er så heldige å verta studiebuddies? :):) åh, kor eg gler meg!!!!

 

Ja, det hadde vært kjekt, vi satser på det ;) Jeg har søkt på UiA også, bare for å ha en reserve i tilfelle jeg mot formodning ikke kommer inn i Stavanger, men jeg kommer definitivt til å ta plassen i Stavanger hvis jeg kommer inn der. Gleder meg vanvittig jeg også! :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja, det hadde vært kjekt, vi satser på det ;) Jeg har søkt på UiA også, bare for å ha en reserve i tilfelle jeg mot formodning ikke kommer inn i Stavanger, men jeg kommer definitivt til å ta plassen i Stavanger hvis jeg kommer inn der. Gleder meg vanvittig jeg også! :D

 

Fekk laga meg ein konto her eg òg, like greit, då eg heilt sikkert kjem til å "henga" her nokre år framover :)

Om du veit korleis du kan kontakta meg på privaten, så gjer gjerne det så kan me preikast og verta litt kjend føre me vert klassekameratar om du vil :) for me må jo berre satsa på det :D

Ha ein fin dag!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy