Cathrine Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 Tilbyr dere sengeliggende pasienter håndvask før måltid? Nå er det en stund siden jeg jobbet på sykehus, men da var det sjelden noen hjalp pasientene med håndvask før maten. Selv etter dobesøk har jeg sett slurv her. Egentlig ganske ille når vi vet hvor viktig dette er. Lurer på om det er blitt bedre rutiner for dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikki Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 huff... nei dårlig der........ en periode ble det gitt ut våtservietter ved matbretta,er slutt nå da.. sikkert for dyrt=( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 10, 2008 Author Report Share Posted September 10, 2008 Hei nikki, velkommen hit Det med våtservietter var jo en god ide Dumt de sluttet med det, for det spørs om det ikke ville lønnet seg i lengden. Det signaliserer også at vi synes det er viktig med håndvask. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikki Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 det er en fin måte å minne på at det er lurt å vaske hendene=) takk for det,måtte inn å sjekke forumet vettu=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Randi Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 Tilbyr dere sengeliggende pasienter håndvask før måltid? Nå er det en stund siden jeg jobbet på sykehus, men da var det sjelden noen hjalp pasientene med håndvask før maten. Selv etter dobesøk har jeg sett slurv her. Egentlig ganske ille når vi vet hvor viktig dette er. Lurer på om det er blitt bedre rutiner for dette? det har jeg faktisk aldri tenkt på men på avdelingen jeg jober på er det sånn at de som er "fine" nok til å kunne spise selv de er veldig oppegående og har vel vasket seg etter dobesøk i allefal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 14, 2008 Author Report Share Posted September 14, 2008 Velkommen hit Randi Ja oppegående pasienter må vi regne med ordner dette selv, så lenge de er klare og orienterte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.